2013. augusztus 28., szerda

7.Rész

Sziasztok nagyon sajnálom ,hogy ilyen régen volt rész de most itt van!:) tudom az eleje lehet ugyan az de most rá lehet jönni ,hogy kinek a szemszöge meg írók neveket is:)


1 év telt el és egy nagy dolog történt velem megtaláltam az igazit. És most minden tökéletes vagy is majdnem. Ha nem lenne görcs a gyomromban. Hogy miért? Azért mert itt állunk az X-factor fináléjában. Mert még közösen hoztuk meg a döntést. Persze este mikor már mindenkibe volt és akkor eldöntöttük. Utána egész jó ötletnek tűnt. De most még is nagyon izgulok nem tudom miért de izgulok talán mert valakinek egy "nem"-et kellet mondanom. Mert én nem akarok járni vele nekem ott van a barátom. Igen jól hallottátok barátom van.
-Minden rendben?-jött hozzám Liam.
-Persze és hol van ő?-kérdeztem. Erre az egyik székre mutatott. Ott ült lehajtott fejjel a haja picit a szemébe logott. Leültem mellé és átöleltem.
-Nyugi Zayn  nem lesz baj.-mondtam és át öleltem. Én nyugtatgatom amikor én is mindjárt felrobbanok az idegeségtől.
-Szeretlek Louis .-mondta.
-Én is.-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.
Majd szólítottak minket ,hogy felmehetünk a színpadra. Vártunk picit utána felcsendült a Torn-nak a dallama.
Kezdte Liam a dallal. Amikor a refrénhez értünk  mintha kést szúrtak volna  belém úgy jött a felismerés minden amit eddig csináltam az rossz volt mindent elszúrtam. Én vagyok a hibás. Már mire észbe kapok minden forog és elsőtétedik. A többiek felém hajolnak de másra nem emlékszem és elnyel a sötétség.

*Harry szemszöge*

Épp a refrént énekeltük amikor össze esett Louis. Most próbáltam nem rá figyelni hisz hányszor elutasított de talán jogosan.
******
-Louis ezt miért tetted?-kérdeztem.
-Mit?-fordult felém.
-Azt mondtad ,hogy te is szeretsz közben meg Zayn-nel jársz és lefekszel vele?-csaptam mérgemben az asztalra. Azon lévő váza elkezdett  gurulni és egy hangos csapódással földet ért.
-Nyugi Harry-jött le Zayn.
-Te ne szólj bele mert mindjárt megfújtalak.-kiabáltam.
-Harry nyugodj már le én szeretlek de őt is!-mondta Louis.
-De én azt akarom ,hogy csak engem szeress !!-kiabáltam.
-Louis ezt nem bírom itt ordíbál ez a gyerek ha az anyja nem kérte volna meg ,hogy vigyázzak rá akkor már rég repült volna a házból.-mondta Zayn és át ölelte Louis-t.
-Akkor miért nem dobsz ki?-kérdeztem és elindultam az ajtó felé.
-Tudod mert én nem vagyok olyan szemét mint te én tiszteletben tartom más kérését és érzését talán ha te is tiszteletben tartottad volna Lou érzéseit akkor most talán a barátod is lehetne!!-kiabálta Zayn erre vissza fordultam. Elborult az agyam velem senki ne szórakozzon! 
-Harry nyugi.-mondta Louis de nem figyeltem rá. A kezemet teljesen ökölbe szorítottam. Egyenesen becéloztam Zayn arcát amikor hirtelen Louis ugrott eléje és így őt vágtam arcon. A földre esett és elkezdett vérezni az orra.
-Louis Louis......-rázogattam a testét. De nem szólt vissza. A könnyeim elkezdtek folyni. Majd  mentő szirénát hallottam és berontva az ajtón Louis-t felrakták egy hord ágyra én meg ott térdeltem. 

*Kórházba*

A kórterem    előtt fel alá mászkáltam nem bírtam megölni a helyemen.
-Harry ha nem nyugodsz le akkor altatott lövetek beléd!-mondta Mónika.
-Kösz kedves vagy de ,hogy tudjak megnyugodni.-mondtam.
-Egyszerű ülj le a seggedre!-mondta Niall.
-Ne veszekedjetek már és Harry  igazuk van nekik te miattad ülünk most itt.-mondta Zayn. Ha most nem fogja be komolyan mondom nem fogja meg élni a napnyugtát. 
-Jó napot.-jött ki az orvos. 
-Jól van ?-kérdeztem.
-Nyugalom fiatal úr jól van csak az orr csontja törött el.-mondta az orvos.
-Oké belehet menni hozzá?-kérdeztem.
-Persze és holnap haza is mehet!-mondta az orvos. Kicsaptam az ajtót és egyszer oda siettem hozzá.
Az ágyon ült és nézett előre.
-Louis jól vagy?-kérdeztem és leültem mellé. Nem válaszolt csak elfordította a fejét.-Louis kérlek ne haragudj én nem akartam.-mondtam de még mindig nem válaszolt. Elfordítottam a fejét és láttam ,hogy sír. -Louis én nagyon nagyon sajnálom.-mondtam.-Én szereletlek.
-Ha szeretnél-vett egy mély levegöt és normálisabb hangon megszólalt.-akkor nem kényszerítettél volna még ezelőtt arra amire nem akartam még jó ,hogy jött Móni és Niall küllőmben belese merek gondolni mit csináltál volna.Meg azt is szokták mondani ha valakit igazán szeretsz akkor el is engeded. De te nem te minden egyes nap megkérdezed leszel a barátom szeretsz? Én szeretlek de ennél jobban nem tudlak sajnálom ezek után ne várj tőlem semmit!-mondta.
-De Louis.....-szakított félbe.
-Ne Louis-ozzál itt nekem hagyjál nem érted meg ,hogy utállak.-mondta. "UTÁLLAK, UTÁLLAK....." ez a szó visszhangzott a fülemben. Felálltam mérgemben belerúgtam az egyik székbe és egy kukát fel is döntöttem majd egy nagy ajtó csapódással távoztam.
-Ugye nem vártad azt ,hogy ezután megbocsásson neked.-szólalt meg Zayn.
-Ha még egyszer   hozzám szól betöröm a képed.-mondtam és elindultam haza gondolom a többiek majd jönnek utánnam.

******
Én szeretem nem lehetek ilyen vele. Itt fekszik a földön ő akiért mindent megtennék. Tűzbe dobnám az életem ment és most így látom. A kőzőnség  síkoltózva állt fel. A mentorok mikor észhez kaptak rohantak ide.
-Valaki hívjon már mentőt meghal a szerelmem.-kiabálta sírva Zayn.
-Fejezd be ő az enyém.-kiabáltam rá.
-Harry, Louis élet halál közt van és te még ilyenkor is vitatkozni akarsz nem érted ,hogy ő soha nem fog beléd szerelmes lenni.-mondta Liam."SOHA,SOHA...." most ez az egy szó visszhangzott a fülemben. Talán igaza volt Liam-nek soha nem fog belém szerelmes. Kirohantam az épületből. A hűvös szél megcsapta az arcomat. Tudtam ,hogy van a közelben egy kocsma néha leszoktam lopózni ha túl terhelnek a próbákon. Bementem az ismerős alkohol szag megcsapta az orrom. Leültem a pult hoz és kértem a legelső italt ami a lapon volt nem is emlékszem már rá. Majd oda adták kerestem valami asztalt a sarokban ,hogy egyedül iszogassak. Amikor is három lány beült velem szembe.
-Szia szép fiú.-szólalt meg a középső szőke hajú lány. Végig néztem rajtuk elég hiányos öltözetben voltak. Nem válaszoltam talán elmennek.
-Mi a bajod csak nem elvitte a cica a nyelved miauu.-mondta a szélső. Oké ha így megy ez-gondoltam magamba és folytattam a játékot.

*Liam szemszöge*

A kórházban Louis ágya mellet ülök és gondolkozok. Hogy min? Kiváncsi vagyok ,hogy miért ájult el mert  az orvos szerint valami sok vagy bánat érte. De hisz minden rendben volt. Még Zayn-nel se vesztek össze egyszer se. Akkor miért? Én ezt nem értem. Ezen gondolkoztam egy folytába amikor is láttam ,hogy megébred Louis.
-Lou jól vagy?-kérdeztem.
-Harry Harry.....-állandóan ezt mondogatta.
-Nyugi Louis Harry nincsen itt.-mondtam erre nagy nehezen kinyitotta a szemét.
-Hol van?-kérdezte.
-Nem jött be utánad.-szólalt meg mögöttem Zayn. Oda ment Zayn ,hogy megcsókolja de Louis elfordította az arcát. Eddig még soha nem csinált ilyent.
-Mi a baj Louis?-kérdezte Zayn. Gondolom nagyon szarul esett neki.
-Kérlek hívjátok ide Harry -mondta Louis. Láttam rajta ,hogy mindjárt elsírja magát.
-Miért?-kérdezte Niall.
-Cs....csa..csak.-mondta Louis már sírva.
Elkezdtem sétálni az utcán amikor szembe találtam magam a keresett személlyel az az Harry-vel és három lánnyal akik a nyakát csókolgatták. Hát nem pont erre számítottam.
-Harry most azonnal gyere velem Louis hivtéged.-mondtam.
-És kit érdekel.-vonta meg a válát.
-Pl téged csak az alkohol beszél belőled.-mondtam.
-Azt nem hinném.-mondta és elém lehelt. Nem éreztem semmit szóval amit most csinál az mind tudatánál teszi. De hisz ő szereti Louis-t akkor miért mondja ezt.
-Harry.-kiabáltam rá.
-Bocsi csajok de majd legközelebb.-mondta és elköszönt tölük.-Ezt miért kellet ?-kédezte.
-Mert talán Lou fontosabb.-mondtam. Amikor a kórház elé értünk a többiek már kint várták én is lent maradtam. Csak Harry ment fel.
-Zayn tudod mi a baja Louis-nak?-kérdeztem.
-Nem tudom.-mondta.
-Jó oké csak még is te közelebb állsz hozzá.-mondtam.
Nem sok idő telt el és egy marha dühös Harry rohant el melletünk.
-Harry hová mész.-kiabáltam utána.
-El.-mondta.
Remélem Louis-nak nem lett semmi baja.

*Louis szemszöge*

Amikor megébredtem egyszerre Harry-t kerestem mert rá jöttem valamire. Az a valami nem más mint ,hogy én teljes szívemből szeretem Harry-t. Kinyitottam a szemem és Liam-et láttam megelőször. Rá kérdeztem Harry-re de Zayn azt mondta nem jött be utánnam. Majd ide jött ,hogy megcsókoljon de nem volt hozzá gusztusom. Gondolom biztos szarul esett neki. Kiment mindenki majd egy olyan 20 perc múlva Harry lépett be az ajtón.
-Mit akarsz?-kérdezte.
-Csak én mondani akarok valamit figyi nagyon sajnálom tudom megbántottalak ,hogy elutásitottalak de a Torn alatt rájöttem ,hogy téged szeretlek.-mondtam.
-Ennyi ? oké megyek szia.-mondta. Mi semmi "Én is" nem ezt vártam.
-De Harry te szeretsz ?-kérdeztem.
-Hagyál már kiszeretettem belöled eddig nem volt esélyem és most valami szarért megváltozik a véleményed ajj ez már nem olyan viszlát.-mondta és kiszáguldott.
-Ez ez nem lehet de hisz azt mondta sírva feküdtem végig az ágyon amikor valami megnyomta a hátam. Megfordultam és Zayn cigiét találtam meg talán nem bánja ha szivok belöle egyett vagy ketött. Még szerencse ,hogy mindig a dobozban tartja az öngyujtot. Kimentem az erkéjre és szivtam a cigit amikor valaki belépett.


10 megjegyzés:

  1. húh....köcösg vagy harry eltörted Lou orrocskáját:P ki a faszom ment be!?!XD
    gyors kövit :):P

    VálaszTörlés
  2. most találtam a blogodra, tetszik! :D kíváncsian várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  3. Figyelem kedves olvasók, illetve kedves író nő!!
    Mint azt tudhatjátok, én vagyok a blog lektora. Azt szeretném mondani, hogy rövidebb/hosszabb ideig nem tudok majd lektoràlni, mivel kórházban fognak tartani előre láthatóan pár hétig. Rettentően sajnálom Zsuzsi, nem akartalak cserben hagyni! :( xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom miért mi a baj ???? remélem jól vagy kérlek írj valamit ne hozzd rám a szívbajt miért haragudnék nem hagytál csereb remélem minden rendben van kérlek írj vissza vagy valami

      Törlés
    2. Don't worry. I'm surviver. :))
      Egy ideig még bent fognak tartani... Epilepsziás roham, plusz mínusz még egy pár dolog. De annyit megtehetnél értem, hogy gyorsan hozol új részt, addig sem unatkozom. :)
      (telefonról tudok olvasni, csak a lektorálás telefonról nehéz). De komolyan, ne aggódj! Minden oké, vagy legalábbis az lesz. :)

      Törlés
    3. oké megnyugodtam és nem tudom mindent meg teszek már csak azért is ,hogy ne unatkozzál így is sok mindent tettél értem meg probálok minnél hamarabb részt hozni:)

      Törlés