2013. szeptember 10., kedd

8.Rész

Ááááá nagyon sajnálom de nem történt semmi a tegnapi dologból ezért most vidámabb vagyok......................... bocsi aki nem érti de aki érti az úgy is tudja (na ja ez marha értelmes mondat volt gartula Manóó xxddddd na mindegy az a lényeg itt vok és írom a kövit már ha valaki még kíváncsi rá........

*2013*
*Harry szemszöge*


Ez túl sok nekem ezt nem bírom mért pont velem történik ez az az miért pont vele vagy  ,hogyan is mondjam na vele történt de én is de akkor is..... Amikor megláttam egyszerűen össze rogytam a tv előtt és össze kuporodva sírtam. Így maradtam egy ideig majd nagy nehezen az ablaknál meg támaszkodtam és felálltam.
"Csak ülök a szobámba és nézek kifelé, boldog emberből hogy váltam ilyenné?"
Ez teljesen igaz rám emlékszem amikor 2010-ben és 2011-ben milyen boldog voltam miután megbocsátottam Louis-nak és elfogadtam ,hogy szeret ........ mi az ,hogy elfogadtam hisz én is örülten belé estem. Csak a csajozással feledtettem vagy is még mindig a csajozással feledem el......de ez egy másik téma úgy is elő fog kerülni. Hisz Louis már rég kiszeretett belőlem......
A telefonomon spontán benyomtam egy dalt. Inkább gondolkoztam a körül vevő világról életről ,hogy néha minden igazságtalan. amikor elkezdtem figyelni a zenére és szíven ütött.
"Hands are silent Voice is numb Try to scream out my lungs It makes this harder And the tears stream down my face" ("Eldöntetlen A hang dermedt Próbálok torkom szakadtából sikítani De ez nehezebbé teszi És a könnyek lefolynak az arcomon")
Louis része a Moments -ből az egyik dal aminek semmi értelme........ miért van ???  Mert szerintem nincsen.........
Eszembe jutott ami történt. A tv-ben bent volt ahogyan Louis focizott felrúgta az a néger srác hát én én nee ...... újra elkezdtem sírni nem lehet ezt  szavakba önteni amit láttam

Elkezdtem sírni szegényemnek ,hogyan fájhatott. Ebben  percben el uralkodott rajtam a dűh és csak agyon ütni akartam a fellököjét. Egy csomó fenyegető üzenetet írtam twitteren persze áll néven. Nagyon kíváncsi voltam ,hogy mi van most vele mert állítólag hányt jah állítólag tényleg hányt ezt képek bizónyitják aszem arról nem töltök fel mert lehet ,hogy valaki eszik xdd 
Írni akartam neki csak nem ment...............
Én is merem....... Megint elkezdtek hullani a könnyeim...... Ennek a képnek is most kellet megjelennie. Az én életem teljesen el van cseszve. Na jó lehet írok végül is a remény hal meg utóljára.

Szia hallottam ami történt meccsem és remélem minden rendben van kérlek mondj igent agodok hisz a legjobb barátom vagy az az csak voltál vagy is több voltál mindegy légyszives válaszolj! xxH

Letettem a telefont és vártam ,hogy vissza ír de lehet ,hogy soha nem fog........ amikor is elkezdett pityegni a telefon.

Szia köszi nincsen semmi bajom ,am ha gondolod lehetünk még barátok. Megtennél nekem egy szíveséget ,hogy vissza utaznál úgy kb most mert haza engednek és a fiúknak interjura kellet  menni miattam ugye rólam kérdeztek és nem birok már várni köszi :) xxL

Hihetetlenül boldog voltam mosolyogtam mint ha ez lenne életem legjobb napja . Egyszerre ugrottam fel és kapkodtam az összes cuccomat ,hogy elérjem még a legközelebbi járatott. Megpersze ,hogy jegyet tudjak még váltani.

*Kórházban*

-Harry!! -kiáltott fel Louis az egyik székről. Amikor felállt és elindult felém de út közben össze esett.
-Jól vagy?-szaladtam oda.
-Persze csak vigyél ki innen már meg amúgy is leakarom venni a mezemet is. Mondta erre felemelem hátulról és úgy vittem.

 drága ,hülye és perverz társam mutatta képet ^^
-Te te ,hogyan el bírsz engem.-dadgot Louis. Egyáltalán nem volt nehéz.
-Egyáltalán nem vagy nehéz olyan kis parányi a tested már megbocsás..-nevettük el magunkat.-Amikor először talákoztunk te voltál a magasabb most meg....-nevettem.
-Nem vicces.-bevágta az áll durcát.-Annyira zavar ,hogy kicsi vagyok meg az is zavar ,hogy miért vagyok kicsi és sovány........-mondta halkan a végét.
-Nem Louis nem csinálhatod.-mondtam suttogva.
-De !! mindegy eressz el most !!!-kiabált és elkezdett  ficánkolni.
-Ne csináld mert így lefoglak dobni.-mondtam. És a végén annyit ficánkolt ,hogy véletlenül elejtettem. Oldalt ért földet, nagyon megijedtem.
-Louis jól vagy ?-hajoltam felé.
-Igen csak nem tudok felállni.-mondta
-Oké felveszlek még egyszer de ha ficánkolsz akkor lefoglak dobni.-mondtam.
-Oké de akkor hanyagolod a témát.
-Megígérem.-adtam be a derekam.
Elindultunk haza felé.

*Otthon*

Letettem a szobámba az egyik székre a gyengéd és törékeny fiút. Olyan rossz volt így látni.
-Louis ,tudom ,hogy itt van Eleanor meg minden....-mondani akartam.
-Értem...-hajtotta le a fejét. Két ujjammal  az ajka alá nyúltam és felemeltem. Majd lágyan megcsókoltam. Magamhoz húztam és szorosan a dereka köré fontam felemeltem. A kezembe szépen elhelyezkedett a kis testével.
Ledöntöttem az ágyra ,szép lassan felé másztam és megint meg csókoltam. Láttam semmi ellen vetése nem volt ellene. Elkezdtem csókolgatni a nyakát közben a polója széllét kerestem. Már húztam volna fel amikor egy sajnos ismerős hangot hallottam.
-TII ??-fordultam meg. Megpillantottam az őselenségemet.
-Eleanor segíts kérlek szólj a többieknek Harry megakar erőszakolni kérlek segíts. -kiabálta alólam Louis és elkezdett kapálodzani . Ez szíven csapott. De de én nem akartam mert ha szólt volna ,hogy nem akarja de épp ez az hisz nem szólt.
-Harry istenem ezt nem hiszem el!!!-lökött le a földre Zayn.
-De de.....-dadogtam.
-Harry semmi de miért akartad megerőszakolni Louis-t már megint ?-kiabálta Niall.
-Mi az ,hogy még egyszer te szemét !!-kiabálta Zayn és pofán akart csapni de én elhúztam a fejem.
Louis össze gömböjödött mint akit sok ért de láttam az arcán ,hogy semmi baja de miért mondta ezt hisz nem akartam meg erőszakolni. Eleanor oda vezette Louis-t az egyik székhez.

-Louis mi történt ?-kérdezte Niall.
-Harry meg akart erőszakolni.-mondta lehajtott fejjel.
Szembe néztem vele és a kezembe vettem a nyakamról a nyakláncom.

ne nézétek a szöveget a gif-en bocsi xd
A nyakláncegy papírepülöt abrázol.
Még Louis-tól kaptam.


Egy fancsali képet vágva ledobtam a földre.
Louis-ból itt egy könnycsepp csordult ki.

Emlékszem amikor megfoghattam a kezét amikor nem  figyelt a sajtó vagy egy lopott puszi csók a nyilvánosság előtt de most már semmi. A "szerelmünk" -mondhatni így is- záloga  a földön hever.

Louis elsírta magát de miért hisz ennyire utál hogy ezzel vádol.
-Bazd meg Louis. -kiabáltam és levágodtam az ágyra.
Egyszer amikor végre valami jó történik akkor mindennek ell kell romolnia..




4 megjegyzés:

  1. IMÁDOM......ÉS VÉGRE HOYG HOZTAD A RÉSZT!!!!!:p óóó meg emlitettélXDhihi am....jók a gif-ek:)...már azon csodálokztam hoyg holvan a végükXD anh midnegy gyorskövit!!:p:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!:) persze egy ilyen hülye társt meg kell említeni külmben lopással vádol! tudom :DD oké xdd

      Törlés
  2. mi a jó isten? ._. na hagyuk..jó lett hozd a kövit

    VálaszTörlés