2013. szeptember 21., szombat

9.Rész

*Harry szemszöge*


 Utálom mindenki hülyét csinál belőlem!! De ennek vége lesz most és örökre utálom Louis-t teljes szívemből gyűlölöm ,hogy mondhatta azt ,hogy meg akarom erőszakolni amikor ő is akarta ,hogy lehet valaki ilyen szemét. Bárcsak soha nem is találkoztunk volna. Bevettem az utolsó szem drogot és  ittam rá valamit  nagyon zavarosan láttam már mindent. Lassan beballagtam a szobába Louis-hoz tudom ,hogy senki sincsen itthon sőt én sem lennék csak bosszút esküdtem. Résre nyitottam a szoba ajtót. Louis ott ült és gépezett az arcán egy pici mosoly húzodott. Kicsaptam az ajtót erre riadtan felnézet.
-Ajj Harry menj ki ne ,hogy El vissza jöjjön.-mondta unottan. Hogy tud ilyen szemét lenni.
-Nem Louis tudod ha már hazudsz akkor már legyen valóság alapja.-mondtam és közelebb mentem. Erre kikerekedett a szeme. Ijedten hátrált de mind hiába előlem nem fog menekülni.  Oda ültem mellé és lassan húztam a kezem a combján.
-Kérlek ne.-mondta . Ez rajtam nem segít mert ha a többiek feljelentenek megyek a börtönbe.  Rá néztem és hirtelen oda kaptam a nyakához. Köpni nyelni nem tudod úgy megszorítottam majd elengedtem. Köhögve kapkodott levegő után. Lelöktem az ágyról. Leléptem és felemeltem. Nekinyomtam a falnak. És lehúztam a nadrágját.
-Na Louis baby készen állsz?-kérdeztem. És a fenekére csaptam.
-Nem.-mondta elfullo hangon.-Eresz el.-kezdett kapálodzani. Leszarom mit akar most én szórakozok. Gondoltam magamba és kicsatoltam az övemet.
-Harry légyszíves neee.-kezdett sírni.
-És még is miért ne tönkre tetted az életemet......-mondtam a faszomat a bejáratához tettem és belé hatoltam.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-ordított fel.
-Maradj csöndbe.-fogtam be a száját és elkezdtem benne mozogni. Éreztem a kezemen ,hogy folyik az  arcán a könnyek. És mit csináljak(?) meg érdemli !!Majd gyorsan elkezdtem benne mozogni. Nagyon jó érzés volt. Hátra lökött valahogy nem tudom ,hogyan volt ereje. Mikor felálltam gyorsan a szekrényhez kaptam . Ott volt egy üres tányér rajta meg egy kés. Az éles tárgyat leemeltem és a nyakához szorítottam. Vágtam egyet rajta még jobban sírt. Ekkor össze esett előttem. Hirtelen minden össze dőlt bennem megöltem azt akit szeretek életem értelmét.

bocsi a rövid részért :$

2 megjegyzés:

  1. áááááááááááá te te te te te te te te te te ete !!!miért?! gyors kövit tuti nem nyirtad ki louist ugy hogy gyors kövit!!!

    VálaszTörlés